Afrodiziakum?

08.12.2019

CO JE PRO VÁS NEJVĚTŠÍM AFRODIZIAKEM?

Pro mě třeba to, že mi muž dopřeje pocit jedinečnosti. Ale ano, jistěže jsem ješitná ženská. A vy ne?

Ráda se podívám na hezkou ženu, ohodnotím pěknou pleť dívky, upravený zevnějšek, veselé oči, šibalský úsměv i vyčůranost krasavice. Dokonce o tom i ráda mluvím, neboť má potřeba sdělovat je abnormálně vysoká.

Ale určitě nechci slyšet v posteli slova: "Jo, psala mi Mucinečka, víš ta, co ji pořád potkávám v práci na chodbě, ta jak má ty nádherný poletující vlasy. No ta, jak je jí sotva pětadvacet, ta jak mě láká na badminton." V ten moment Mucinečku opravdu neocením :D

Být pro muže v danou chvíli výjimečná, to je pumpa erotické otevřenosti. Ale může mě po celý večer obskakovat (v jeho pojetí :D ), jakmile si prosadí sledování zápasení bez pravidel a ještě u toho prohlásí: "Koupil jsem ti harlekýnka a borůvkový řez, ale šel jsem kolem Piváče a zrovna měla službu Káč, tak jsem se za ní stavil a ty zákusky jí dal. Chtěl jsem ti je přinést, ale nepsala jsi, že bys je chtěla, tak jsem si řekl, že asi nemáš chuť. A Káč byla tak ráda, pokecali jsme několik hodin, je to super baba." Ano, miluju zákusky a byla bych se cítila výjimečně, kdybych si na nich spolu s panem Božským v peřinách pochutnala. Takhle si připadám spíš jako... debil :D

Sakra, chlapi, vzmužte se. Jste sice křehčí a k neduhům náchylnější pohlaví, ale snad vám stačilo mnohaleté ofukování od maminek. Teď se pěkně narovnejte a staňte se CHLAPY. Pravý muž nechá ženu vedle sebe bez obav vyniknout, namasíruje jí sebevědomí, pozvedne jí osobní prestiž. Myslím jinou ženu než maminku. Ví, že tohle jeho mužství naprosto neublíží. Naopak. Rytířkost dělá z mužského pohlaví MUŽE. A rytíř svou vyvolenou dobývá, ukazuje jí, jak výjimečná je, dokáže to činy a ne kecama. Pokud si vybral dobře, pak žena pod jeho údy jen a jen kvete a dodává jeho životu zář a ŽENSKOU péči.

Máte rádi ženské zadečky? Tak se do toho svého kousněte a nebuďte mužem na úkor ženy. Nedělejte věci polovičatě, nežijte život jen na 50 % a nevyčítejte to ženě. Vždy je jiná možnost. Mějte nás za jedinečné, nebojte se, že vás převálcujeme. To neuděláme. My vás budeme milovat. Znáte to vůbec?

Musím teď přiznat, že mi některé ženy, zejména 35 - 45 let, připadají v citech!!! :) plošší, než ty ostatní. Jako by byly zakuklené a ukazovaly ze sebe samotné málo. Jako by se stále rozhlížely, jestli není někde něco lepšího, mají strach z hodnocení druhých, pořád ve střehu v boji o dokonalost. Ale ruku na srdce - není to tak trochu vaše vina, pánové? Někteří z vás žijí z pohodlnosti život, jaký vám žena nalinkuje a tlačíte jí do hlavy, že to musí být život dokonalý a zavidění hodný. Další fňukáte, že se nemáte dobře, ale neuděláte pro změnu nic reálného. A někteří tak lpíte na majetku, který jste spolu s ženou získali, že jste schopní přehlédnout cokoli. Pak je jasné, že na nějaké pěstování jedinečnosti ženy nemáte ani pomyšlení...

No a o tom ostatním jsem už psala mnohokrát :) Koukám, že od afrodiziaka jsem udělala pěkný oblouk. Takže ano, chci být pro muže v daný moment a dané místo JEDINEČNÁ

krásný den

M

P.S. Jak vidíte, za mužem, který mě učiní výjimečnou, se i ráda ohlédnu

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky