Boty a romantika

12.04.2018

Těšte se na zítřek, dám sem něco málo ke každému znamení o lásce, erotice a snad se nepohoršíte, i sexu.
P.S. Když jsem dala do vyhledávače slovo EROTIKA, vyskočily na mě skoro samé boty. Což je pro mě s podivem, neboť mám v hlavě vzpomínku jako živou, kdy jsem se vykulená a všeho neznalá pídila, co tak jako navodí tu správnou atmosféru, a bylo mi řečeno, že vyzývavá obuv. No v roce 1987 bylo vše, jen sexy obuv fakt ne :). Ale vzhledem k tomu, že jsem bydlela v té době na ubytovně pro svobodné a velmi mladé zadané, něco se v této komunitě vždy schrastilo. A tak jsem v daný večer vyzbrojena lahví vína, vývrtkou zapůjčenou dokonce od samotného nejúlisnějšího správce budov, bleeeeeee, a párem bot, které měly nejvyšší podpatek na světě - přesně 7 cm, vyrazila vstříc krásnému dobrodružství. Mladý muž mých snů mě pozdravil slovy Hoooj,tys přišla? Potom řekl Pojď teda dál a tady nastal zádrhel, bo jsem se odvážila udělat krok v botách na jeho koberec. Udělal něco jako Tsssssss a pak zařval: NO SNAD SE DÁMA ZUJE!!!!!!!!
A já si musela ještě na nějakou tu zkušenost počkat :-D . Historka jak z filmu, že?
P.S. Povšimněte si, že jsem přišla, neesemeskovala

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky