DALŠÍ STŘÍPEK Z VÝKLADŮ KARET

11.04.2018

Tohle tu už kdysi v podobném duchu zaznělo, ale protože se to stále opakuje, přiblížím myšlenky některých klientek (mužů se to týká opravdu nějak míň). Poslední dobou se s nimi roztrhl pytel, asi někam přivanul vichr z hor dřív, než nám bylo předpovězeno.

Mladá žena, věk od ... do... :). Původně jsem myslela, že to bude doména mládí, ale za ty roky jsem dostala tolikrát pecku mezi oči od střední generace, že už vím, že věk není rozhodující. Důležité je ono MLADÁ :)
Mladá :) : "Bude se mi dařit v zaměstnání?"
Vyložím karty a výsledek je pozitivní, takže mladá se zasmála a povzbuzena dává další otázku: "Hodně teď běhám, bude se mi dařit i tady?"
Odpověď se jí zase líbí, tak bez zádrhelů jedeme dál: "Chodím do jógy a na pilátes a taky občas do posilovny a na badminton. Je to pro mě přínosný? Mám to dělat i dál?"
Tady už zvedám obočí, protože musím brát jednotlivě jeden zájem po druhém a představa, že stejně budeme rozebírat i všechny domácí práce, mě zatím v duchu rozesmává, ale zároveň tuším, že mi ten úsměv brzo zmrzne na rtech. Nicméně (tohle slovo je šílený, ale sem se hodí) karty vyložím a jsou celkem hezké. Můžeme se tedy ptát dál. A je to tady.
"Ráda bych si ještě do Vánoc vymalovala pokoj. Myslíte, že bude lepší na bílo nebo třeba pistáciovou. Tu miluju."
Moc tomu nevěřím, vzhledem k tomu, že její černou uniformu rozbíjí pouze šedá chlupatá vestička, pro všechny případy krytá černým ohromným svetrem.
Karty jí jdou stále dobře, líbí se mi, co tam vidím, mám pocit, že mladá :) může mít hezké časy. Jen je po každé otázce jako výsledek přidaná karta, která naznačuje rozlítanost, nevyváženost a také nutnost udělat brzy rozhodnutí a něco ze svého života, alespoň na určitou dobu, vypustit. Naučit se zklidnit. Kromě zmíněných sportů mladá také chodí na diskotéky, zábavy. O čem se dozví, to musí vyzkoušet nebo navštívit. Každý víkend někam vyráží s partou a na tu má taky několik dotazů. Zda ten či onen mladý z party by byl pro ni vhodný. Tady už karty začínají trucovat. Pánové asi nejsou to pravé ořechové, ale ona mladá taky není nedotčená jalovička:).
A konečně padl dotaz, který čekám už od začátku sezení.
"No a kdy se konečně objeví někdo, kdo bude pro mě ten pravý?"
Vyložím karty a je mi jasný, že přijde, jakmile mladá zpomalí a udělá ve svém životě tomu pravému místo. Všechny karty mluví stejným tónem. Zharmonizuj život, vyvaž emoce, užívej si samoty k poznávání sebe samé. Když jí je přečtu, trochu se nafoukne. Ona přece dělá všechny tyhle věci, aby co nejvíc poznala sebe, co dokáže, že je silná a nezávislá a tyhle aktivity miluje, ale až přijde ženich, hned se jich vzdá, protože se ráda usadí. Jenže karty říkají něco jiného. Každý to máme jinak. Někdo opustí blbou práci, jakmile mu přijde do cesty nová, někdo jde od chlapa díky nebo kvůli jinému, někdo přestane jíst knedlíky, až když přibere 20 kilo, další počne druhé dítě, až když to první začne chodit do školy. No a ti jiní musí sami udělat rozhodnutí, že dají výpověď v nerentabilním zaměstnání a teprve poté najdou nové. Některá žena musí být rok dva sama a až pak potká super chlapíka. Další člověk se dá na odlehčenou stravu ještě než je z něj kulička a někomu se narodí druhé mimčo 11 měsíců po tom prvním. Život je holt nevyzpytatelnej.
A tahle mladá patří do skupiny lidí, kteří se musí nejprve vyladit do formy sami a poté u jejich dveří přistane loďka a budou si moct zazpívat se švarným jinochem udatným Pluj loďko dál a dál.... Já jí klíďo píďo věřím, že se hned zklidní, že to dokáže a bude se plně věnovat hošánkovi, ale nevím, a karty o tom dokonce vehementně pochybují, že to nápadník taky takhle pochopí. Protože dneska se každý prezentuje na sociálních sítích a jistě i její amant nahlédne a když si spočítá, kolik času věnuje svým aktivitám, alkoholu a jiným rozvernostem...No fakticky nevím.
Chvíli se spolu bavíme o tom, jaký by měl ten její vysněný přítel být. Takže by ji měl milovat, trávit s ní čas, seznámit ji se svými kamarády, s rodinou, zkamarádit se s její partou, vydělávat peníze, jezdit s ní na výlety. Pokud má nějaké koníčky, potom je budou dělat spolu, ale určitě tomu věnovat podstatně míň času, protože i ona se svých aktivit vzdá. Teda některých.
"A kterých?"
"No sportu ne, výlety s kámoškama taky nedám, tancovat můžem chodit spolu a když nebude chtít, já ho nutit nebudu."
"Takže čeho se vzdáte, abyste mohla trávit čas s ním?"
"No já to teď takhle z hlavy nevím, ale kdyby nějaký princ přišel, tak bych určitě hned věděla."
Musím se smát a říkám. "Jo tak princ? Tak už je mi jasný, čeho se vzdáte. No přece práce!"
Směje se i ona: "Joooo, to máte pravdu."
Pak ale zvážníme a vykládáme karty dál. Krouží stále kolem toho, aby nebrala život jako velký kolotoč, že nemusí přijmout každou nabídku na zábavu, kterou jí někdo předloží. Je ale neústupná, je to její život a nechce přijít o nic z něj.
Závěrečná věta je toho důkazem: "Ten pravej mě bude chtít takovou, jaká jsem."
To je pravda, moudro a s tím nelze polemizovat.
Jen aby měl chlapec chuť, vytrvalost a odvahu vás pod záplavou činností a zábavy opravdu poznat.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky