JAK JSEM SE OPILA

29.05.2020

JAK JSEM SE OPILA
Tak jsem letos poprvé dostala fakt chuť na kapku alkoholu. Našla jsem v lednici ochucené pivko, to je jediná forma piva, které cca 2 litry ročně pozřu. Ještě bylo dokonce jedlé, do 16.4.2020 :D Vypila jsem a je mi báječně uvolněně. Připadám si rozpičouřeně a mám chuť vyrazit do ulic na lov :D Znáte to, takový ten dráček zavěšovák. Musím o tom několika lidem napsat, jak jsem se zpila a budu zlobit.
Pohyby mám ale kupodivu jisté, mysl pevnou. Hm, tohle si budu dávat, když půjdu s někým posedět, budu povolná a přitom při smyslech. Je to dobré pití, se zeleným čajem. Birell. Sakra, ono je to nealko :D
Já se ani ožrat neumím 😂😂😂

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky