Jak se můžeme splést při čtení karet

12.04.2018

Karty nekecaj a neremcaj :). Karty poradí, někdy i pobaví, karty odpoví, někdy postraší a někdy potěší, nikdy ale nelžou. Proč tedy kolikrát lidé říkají: Ta se do ničeho netrefila, nic mi neuhádla, nic se mi nevyplnilo, k tomu ani nechoďte? No jasně, že mluvíme o kartách v rukou lidí, kteří něco umí. V tom případě může být příčina různá. Indispozice kartáře, nesoustředěnost a nepozornost klienta. Také touha klienta slyšet tu a tu jedinou odpověď, dup dup dup, a pak ji uslyší, i kdyby v ten moment spustila zkouška sirén a u Durychů by testovali všechny vyrobené zvony. Někdy je to i tím, že na výklad přijdou klienti ve dvojici, kdy se různě předávají energie a výklad může být ovlivněný.
Já chci ale napsat o chybě ve čtení karet. Uvedu, co se mi nedávno stalo, protože na tom je to vidět nejlíp.
Měla jsem před sebou nějaká lékařská vyšetření a tak jsem vzala do rukou karty. Velký výklad pro sebe dělávám málokdy, protože člověk se přece jen objektivně nevidí, ale otázku na tři karty si vytahuju celkem často. Takže zpět k příběhu :).
Sednu na postýlku, uchruju se na ní :), a míchám karty. Ptám se jich, jak mi vyšetření dopadne a míchám a míchám a zároveň se mi míchají i myšlenky. Jedna přes druhou, je v tom i "co na oběd" a "kdy se staví ten či onen na karty" a blablabla. Musela jsem se násilím dotlačit myslet na ty "dotooore". A vyšly karty: Pán - Cesta - Manželství. Což jsou karty pozitivní, spojení též pozitivní a i když trochu mimo lékařský obor, přesto se mi podařilo si je pro sebe vyložit takto: Pojedu do Olomouce k doktorovi a povezou mě dcera s manželem a protože jsou všechny karty fajn, dopadne to fajn.
Jenže asi za 10 minut mi přišla zpráva od kamaráda, jestli jsem náhodou na ně nezapomněla, že jsem měla dát vědět, zda může i s manželkou přijet na výklad a popřát mi hezké svátky. Takže vidíte? Karty mi odpověděly na podvědomou myšlenku, která se mi v hlavě motala při míchání karet, a braly to asi podle času - první byl dotaz od kamaráda a teprve potom přišlo pozvání na vyšetření.
Jestli se ptáte, tak ano, vytáhla jsem si zase tři karty a byly to karty "Joooo dobrý, jen se tam budu muset jet zase ukázat. Asi chtějí, abych v mekdošu ochutnala i jarní specialitu :)"
Tvrdím tedy, že splést se při čtení můžeme lehce, protože karty kolikrát odpoví na to, co jim přijde důležité a v té dané situaci podstatné. Celkový ráz ale vždy zachovají.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky