KRAŤOUNKÁ KOMUNIKACE :)

29.05.2020

Sms mezi mužem a ženou
Ona: Hezké ráno
On za 4 hodiny: Tobě taky. Nedáme oběd?
Ona za 11 minut: Moc ráda, stavíš se pro mě?
On za hodinu a 45 minut: Co se děje, že nepíšeš? Je konec?
Ona okamžitě: Byla tu šéfka, nezlob se, nemohla jsem hned. Těším se na oběd.
On večer: To je už bezpředmětné
Ona hned: Copak, už nechceš, abych psala?
On hned: Ne, jsem rád, kdykoli napíšeš.
Ona za minutu, protože dumala, co odpovědět, aby se zase neschoval jak šnek do ulity: Taky jsem ráda, můžeš napsat kdykoli. Vždycky mám radost, když se ozveš.
Ona za 3 dny: Jak se máš?
On: My spolu ještě jsme? Že vůbec nenapíšeš...
Moderní komunikaci a vztahům :D 3x hurá, sláva, ijahááá :D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky