MŮJ DEN UČITELŮ :)

29.05.2020

Dnes se u nás slaví Den učitelů.Po celou základku jsem byla nástěnkářka. Nevím proč. Nikam jsem se netlačila a ani se nezviditelňovala. No možná jsem byla malinko ukecaná :), tak asi za trest. Ale měla jsem i nějaký drobný výtvarný cit a fantazii. Jó, já měla vždy takovou barevnou představu, co na polystyrén připíchnu. Leč obrázky podle mých vizí byly nedostatkovým zbožím a prohledávání Vlast, Ohníčků a Pionýrské sedmičky nepřinášelo kýžené fotografie. Občas se našel poklad ve sběru, který jsem posbírala po celém paneláku. Vždycky jsem poctivě tiskoviny prohlídla, než putovaly, kam vysloužilé papíry chtěly - do sběru. Najít starý kalendář s obrázky bylo terno.
No a tak mi nezbývalo, než se spokojit s málem, a s červenými a zlatými písmenky, která postupně záhadně mizela. Na začátku školního roku jsem mohla sestavit nápis v délce rozvité věty s mnoha přívlastky. O Vánocích už maximálně " VESELÉ VÁNOCE " a na další slova o šťastném novém roku už chybělo "a, m, v". Minimálně. Štvalo mě to.
Jenže jsem člověk tvořivý a tak jsem si vypomáhala různě. Jeden z největších úspěchů jsem zažila ve třetí třídě a právě na Den učitelů. Nedostatek materiálu mě vedl cestou představivosti a tak ráno 28.března se na nástěnce kromě několika obrázků pracujících žen objevila i má báseň:Pro učitelku paničku
Naučím se básničku
V češtině dostanu velký bič
A doma konečně kopací míč
Ve škole to rádi máme
Ven z okna se nedíváme
Těšíme se na prázdniny
Na jahody, na malinyJak vidíte, láska ke škole z díla přímo dýchá :DVěřte, že ten den přišlo shlédnout naši třídní nástěnku mnoho učitelek i učitelů :D
Naše panička :D učitelka se projevila jako charakter, a kdo chtěl, mohl zarecitovat cokoli ze svého repertoáru a obdržel za jedna.Krásný den všem vám, kteří vzděláváte naši budoucnost :), i vám, kteří se o to snažíte nyní doma
M

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky