NAVŽDY?

29.05.2020

Navždy?

Předem možná delší úvod, než samotná úvaha 😊Všechny moje slátaniny jsou určené jak ženám, tak mužům. Prosím, berte to tak, že je velice zdlouhavé psát stále lomítka a myslet na to, aby tam i onde bylo upozorněno, že jde o čtení i pro pány. Jsem velice psavá a řečná, ale nechtějte po mně, abych zde dělala rozlišení podle záchodků. I když vlastně jsem trendy 😊 , bo se nosí ten podivný gender. Já tomu moc nerozumím, ale ti, co chtějí, aby vše bylo neutrální, tak ti nejvíc řvou po pochopení jejich odlišnosti a výjimce. Jsem tolerantní, ať si každý je, čím chce, pokud po mně nebude v noci zpoza buku skákat a hryzat mě po těle. Toleruju, ale sem to netahám, tady nerozlišuju, ani nesjednocuju množiny, ale stále píšu pro ty zatím nejčastější vazby. Žena - muž, žena - žena, muž - muž. Pokud po tom vaše srdce touží, našroubujte si na eseje vztah, který vám vyhovuje, třeba žena - pes, muž - kamarád Krýgl, žena - žena - sporák, muž - žena - maminka....A teď už ono Navždy?Poslední dobou se zase nějak na sebe napojujete a skáčou mi sem od vás podobné dotazy. Asi to bude i tím, že jste sice měli čas měsíc na vaše dotazy na vztah, ale jako obvykle jste si to nechali na poslední 3 dny a nyní se mi to nakupilo i s vašimi dodatkovými otázkami. A tou nejčastější je: Bude ten vztah už navždy?Zamysleme se hluboce, kolik asi tak let pro vás je ono "navždy". A jen tak, sami pro sebe, bez hodnocení, si řekněte: Není to sakra nějak fakt hodně dlouho? Vždyť takhle dlouho mi nevydrží ani láska k červeným třítisícovým kozačkám 😊 Ale to je opravdu jen na okraj.Další otázka na vás by mohla znít: Jsem si stoprocentně jistá, že já budu věrná, že nikdy nepohlédnu pod gumičku boxerek jiné domácnosti? Ne z důvodu odplaty, pomsty, nudy. Jen tak. Prostě máte jistotu, že vás už nikdy nikdo jiný psychicky či fyzicky neosloví? Nebo že se vám láska současného neomrzí?Máte pochybnosti, zda váš vztah unese tíhu okamžiku, náklad starostí, překážky a podlézačky? Opravdu je tu cosi, co vás varuje na tomto jedinečném exempláři, nebo si ho jen stavíte do šiku těch, kteří zklamali? Pokuste se propátrat, kde mají vaše pochyby kořeny. Jestli si náhodou nespojujete partnera s někým z minulosti a nenasazujete mu cizí hlavu. Někdy radary varují a je dobré je poslechnout. Než ale vydáme rozhodnutí a případně odsoudíme soužícího se partnera k věčnému trápení v odloučení, měli bychom propátrat i sebe. Je chyba v něm, v ní (vidíte, jak milosrdně občas vypíchnu skutečnost, že se obracím i na ty druhé :D ) nebo v nás?Otevřete třetí oko a podívejte se jasnějším pohledem na situaci. Každý máme sídlo třetího oka někde jinde: někdo v hlavě, někdo v srdci, někdo v puse, někdo v žaludku a někomu se skrývá ve tmě kalhotek 😊Ale vždy se na něj můžete spolehnout, protože tam, kde se vynachází, je vaše hlavní síla a spojení. A pokud třetí oko výběr partnera schválí a klape to TAM, není problém a všechny ostatní neshodičky v ten ráz jdou do pozadí, pak možná stojí za to jít do risku.Protože co jiného je vztah než pořádná porce riskování? Bez odvahy vykročit do neznáma by spousta míst na mapách byla stále ještě bílých a kdoví, jestli by vůbec byly mapy. Správná míra risku většinou přinese krásně barevnou dobrodružnou pouť. A když se na ni vypravíme, tak si ji užíváme a nehledíme se strachem za každý roh, zda tam náhodou už není konec. Prostě si vesele poskakujeme s vírou, že tohle je dar od života a takový se musí vychutnat a zbytečně nedosolovat. S vírou, která se rovná téměř jistotě...Krásný den

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky