O Alánkovi

06.04.2019

Alan na kraťounké návštěvě, aneb Poděkování dobrým milenkám

Vzpomínáte si ještě na věčného svůdníka Alana?
Tak přesně tenhle vochomejták se u mě zastavil na pár slov nad kartami. A protože mu ani tak nešlo o budoucnost, jako spíš o odpovědi filozoficko psychologického charakteru, dali jsme kamarádskou řeč.Alan za tu dobu, co jsme ho nechali ležet, ležel, ale ne ladem. Byl akční v nahánění a aktivní v milování. Je to prostě věčný zamilovávatel a nestálý vopylovávač :) Nebyl důvod se jím zaobírat nějak pravidelně, bylo by to stále dokola o jednom: něco uviděl, mlsně se olízl a to něco slízl. Teď ale nastala chvíle, kdy Alánek najednou neví a nechápe.Místo dlouhého úvodu raději popíšu situejšn.Alánek dosedl do vratkého křesílka naproti mně: "No máš tu čím dál tím víc věcí a vypadá to, že tu máš čím dál větší bordel."Celý Alan.
Zachovám dekorum a mlčím. Vím, že Alánkův úvod bývá delší. Taky že jo. Následuje monolog na téma prachu, zahlcování prostoru, nedýchatelnosti. Pak se jeho mysl přenese ke slovnímu bičování stran :) mých dlouhých vlasů, které nekorespondují s věkem, dále se dostane k mé lenosti a sportovnímu zahálení a ukončí vše větou: "A klasická ty. Sedíš a nic, ani kafe."
Takže jemnostpánovi kafíčko od Maryši, na talířek sušenky od Vánoc zastrčené za piškoty a konečně se pídíme k jádru ctěné návštěvy."Holka, ty si tu žiješ po svým, člověk by ti i záviděl." Podivné, když ještě před minutou jsem měla vzhled pošahaného stařeckého diblíka, žijícího v chlívku a cpoucího se lojem a pivem :) Alánkovi se ale neodporuje a neskáče do řeky, protože jen tak člověk plně vychutná přehršel osobností ukrývajících se v jednom chlapovi."Znáš mě, zas mám ženskou. Ale jakou. Nějak mi uvízla pod nehtem. Jasně že jedu na návštěvu i za další a další, ale tuhle se bojím pustit. Je totiž skvělá. Ty tak máš ty karty před sebou, mohla bys tam najít, proč ji mám? Doma to je teď dobrý, všechno si sedlo. Manželka se snaží, stará, na všem se hned domluvíme, vlastně se vůbec nehádáme, hned si na všechno kývneme. Takže to jde a jestli to tak bude do smrti, tak dobrý. Ale je tu ta ONA. S ní se hádám, přerušuje mě, vytáčí mě, nikdy nic není po mým. Ale zase k ní jdu. Musím. Chci. Ať mi karty řeknou proč."Rozhodím karty a Alan si jednu vytáhne. KRÁTKÁ NEMOC."A sakra, takže jsem nemocnej a asi si chci před smrtí užít.""Alane, nebuď cáklej, vždyť na karty občas chodíš a tuhle znáš úplně důvěrně. Ve tvém podání znamená SEX.""Jo sex, no právě. Ten je s ní úžasnej, jedinečnej. Nikdy s nikým jiným takový nebyl. A ty víš, že něco už za sebou mám. Proč kvůli sexu tak vyvádím?""Chceš to ode mě slyšet? Mám totiž takovou teorii, která se možná lidem nelíbí a ne vždy platí, ale tak nějak bych řekla, že v mnoha případech jo.""No tak povídej, jen do mě, tref se přesně do desítky.""Tak dobře. Moje teorie je takováto. Dobrej sex podle mě dělá 75 % vztahu a možná i víc. A dobrej sex, ten skutečně skvělej sex se vším všudy můžeš mít jen s někým, ke komu máš důvěru, na koho se těšíš, o kom přemýšlíš a sníš. Sex, který v tobě něco krásnýho zanechá, máš s člověkem, který v tobě vzbudí touhu něco zažít, zkusit, probudí smysly, i když třeba plácá nesmysly. Sex, díky kterýmu tě baví i práce a žehlení, děláš s někým, s kým si to UŽÍVÁŠ. A teď mi řekni. Cítíš něco z toho, když se miluješ s manželkou? Důvěřujete si? Těšíte se na sebe jako na bytosti a nebo se ona těší na to, že ty opravíš kohoutek a ty že ona tobě něco uvaří? Máš touhu prožít s ní líbačku v okně na Helfštýně? Ty se totiž umíš těšit i domů, ale ne na manželku, ale na ten známý a pohodlný život. Nemusíš se snažit, nemusíš nic erotickýho plánovat. Nemusíš a co je smutný, ani nechceš. A manželka už asi taky ne. Vždyť tě zná, jak by ti mohla plně důvěřovat. Jste spolu, protože je to praktické a děláte vše stále stejně, takže se nemusíte ani dohadovat a nic vysvětlovat. Nic dělit, řešit. A milenka je tu proto, aby sis to všechno ploché a plytké v manželství neuvědomil. Abys měl "bohatý" život. Díky milence máš vše - plnohodnotný život. A tvoje podvědomí ví za tebe, že ztratíš-li ji, a odejde z tvého manželství tmel, tak všednost, obyčejnost a jistá otrávenost vyplave na povrch a mohla by způsobit, že dojde na hádky, spory a možná i rozchod.""Marťas, zní to tak skutečně. Myslíš, že když ji teď nechám, že si líp zvyknu na život bez ní? Myslím, jestli to bude zase jako dřív. Doma sice sem tam štěkot a pak tichá domácnost, ale milenka mi nebude vězet v hlavě. Tak mám jí napsat, že je konec?""A uděláš to Alánku?""No pro klid udělám. Už jsem tolikrát zkoušel obejít se bez ní, ale za dva dny jsem jak zmlácenej, ona mi prostě chybí. A moc. Já to ale udělám.""Dobře. Tak ukaž mobil. A napiš jí to teď hned. Napíšeme jí spolu.""Jo hned. Co na tom, je to jen milenka. Jedna milenka sem, jedna tam... Co jí mám napsat?""Já nevím. Třeba: Věnceslavo, všechno krásný musí jednou skončit. Rozhodl jsem se žít s manželkou ve jménu věrnosti a chci se jí teď víc věnovat a naše milování by to vše jen pokazilo. Děkuju za všechno krásné a prosím, už mě nikdy nekontaktuj. Tebe hned potká nový muž a určitě ti bude dobrým partnerem. Zasloužíš si hezký vztah."Alánek kouká na mobil, kroutí očima a pak sekne s telefonem na postel.
"Do prdele, ku.va, tak jako on s ní někdo bude štastnější a já budu doma jen na dvaceti procentech? Ku.va, na to se vyse.u. I když mu dá jen sex, tak pořád mu dá čtyřikrát víc, než budu mít já. Jí se dá věřit, je chytrá, je lidská. Normální."Počítání mu jde i v afektu dobře :)Alánek popadne bundu, vztekle sešlápne patu botek a práskne dveřmi. Za pár vteřin buší na dveře: "Podej mi mobil. A abys věděla, jdu za ní. A ty si se svýma radama vys.r voko."Alánka nejde nemilovat :D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky