O znameních

12.04.2018

Nějak moc vás všechny pronásledují ZNAMENÍ:). Všude vidíte stejné číslice, které stojí ve dvojicích i trojicích svorně vedle sebe na ciferníku, na SPZkách, v textu... Vidíte stejná slova, na meníčko je přesně to jídlo, co jste o něm včera s každým mluvili a to včetně polívečky. A hned mi píšete a hledáte na netu, co to znamená? Jsou to opravdu popostrčení od andělů, jakým směrem se vydat? Je pravda toto nebo ono? A to je pro mě znamením, že vám teď mám napsat, jak to vidím a cítím já.
Myslím si, že se nám naši andělé strážní snaží dávat znamení, že nám chtějí pomoci najít odpovědi na otázky. A dělají to fikaně a různými náznaky, aby to nebylo jen tak jako mávnutím ruky, ale abychom se museli zamyslet, pozorovat, víc se soustředit a zklidnit. Prostě aby to nebylo zadarmo:). Jsou to znamení OKATÁ :). To jsou třeba i ty číslice. Vidíte na hodinách stále stejný čas? Mrknete a je tam 12:12 nebo 08:08? Každá číslice má svůj význam, ale já bych se spíš zaměřila, jak se zrovna v daný okamžik cítím, jaká je kolem atmosféra. Pokud pozitivní, potom odpověď na mou otázku je ANO. Dalším způsobem, jak s vámi mohou andělé komunikovat, je ukázat vám v pravý okamžik tradiční symbol. Kdysi jsem seděla na lavičce na hřbitově a povídala si s babičkama a taťkou...Jako vždycky jsem sobecky škemrala o pomoc, o znamení, jestli má smysl snažit se v jisté věci (finanční a milostné, jak jinak :-D ) a koukala jsem bezcílně kolem sebe. A vida - těsně u pravé nohy na posekaném trávníčku, který nebyl vyšší jak 2 centimetříky, se tyčil asi 10cm čtyřlístek. No řekněte, je to málo? Čtyřlístek je přece symbolem štěstí. Před týdnem jsem šla z práce pěšky domů a myslela jsem na to, jak bych potřebovala nějaké penízky, to je jasný Vánoce jsou sice o pohodě, ale dáreček pro děti potěší zejména dárkyni, protože může udělat radost. A jak tak jdu, zvednu hrdě hlavu a vidím, že si vykračuju alejí bříz. Jejich lístky osvětlené skromným svitem pouličních lamp vypadaly proti černé obloze jako zlaťáčky. Další symbol, i když možná tady musela zapracovat i moje fantazie, výsledek je stejný. Věřím si, že na dárky bude, že mám u sebe andělíčka pomocníčka.
Také vám může být poslána OSOBA. Můj dobrý kamarád ležel v nemocnici a moc jsem se o něj bála. Jela jsem za ním na návštěvu a před pavilonem, kde se léčil, jsem si sedla na chvilku na lavičku. Myslela jsem na něj a hledala odpověď na otázku, jestli ho mám jít navštívit, aby ho to nevyčerpalo a také na to, jak bude celou léčbu zvládat. Najednou jde ke mně nádherná drobná žena se šátkem zakrývajícím nepříjemné následky po chemoterapii a s úžasným úsměvem, který rozzářil její tvář, mi řekla: Vy máte ale krásné botky, ty jsou tak optimistické. Krásný den... Je k tomu třeba něco psát? Já vím, že to byl anděl a že vše bude dobré.
I vůně mohou být znamením. Cítíte někdy typickou skořicovotřešňovou vůni vaší babičky? Nebo snad tabák z čibuku:) dědy? Kdy a za jakých okolností? Určitě vám chtějí něco říct, ptejte se a odpověď určitě dostanete. Znamení mohou být i drobné předměty - peříčka, poupě květiny, která vám nikdy nekvetla, drobné mince nalezené na zvláštních mistech... Mohou to být zvířata nebo ptáci. Jsou to i slova, která na vás doslova křičí. Otevřete knihu a první slova na stránce jsou To je to pravé...čtete to na bilbordech, v časopisech, i na šamponu - zrovna když pochybujete, jestli vybraná cesta, situace nebo společník jsou těmi pravými pro vás. Tak tady teď máte odpověď. Když jsem se rozváděla, nevěděla jsem vůbec jak na to. S kým se poradit... Ta moje nevědomost a taky nechuť nebo strach to před někým moc ventilovat mě "nutily" oddalovat odchod a moc mě to bolelo a trápilo. Byla jsem zrovna smutná a přemýšlela, kdo mi poradí a jak jsem to jindy nedělala, zapla jsem telku a naladila kabelovku. Na tu nekoukám nikdy a na blok reklam už vůbec ne. No a co nevidím? Hned jako první byla upoutávka na Charitu, která pomůže s vyřízením rozvodu. A hezky vše naservírované s kontakty a viselo to tam tak dlouho, že jsem našla i tužku a zapsala si všechno. Ostatní reklamy se jen mihly :).
A tak bych mohla pokračovat. Ale už to jen shrnu... Když prosíte o pomoc, přijde. Jen lépe pozorujte okolí, všímejte si vjemů zrakových, sluchových (znáte to, stále stejná písnička, která se objeví v určitou chvíli) i čichových a chuťových. A když vám bleskne hlavou, že to je znamení, tak si pište, ŽE TO ZNAMENÍ JE. Pokud si nejste jisti,nebojte se poprosit ještě jednou, aby vám váš anděl poslal další nápovědu, ale takovou, co vás klidně i nakopne. A pak běžte na zimák a čekejte, že vás do nohy nebo brady trefí puk, že Baju? :-D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky