SNY

29.05.2020

SNY O KRÁSE

Tak a je to tady. Opět jsem nesplnila slib :) Byla tu ve skupině ode mě nějaká hláška o tom, že přiletí víkendová karta. A ono nic. Mně se ale celou sobotu tak nechtělo tahat denní kartu, až večer jsem konečně dostala chuť. No vyšla karta Smutná zpráva. Je to sice o krátkodobém pidiprůšvihu, o dočasném zastavení, o něčem, co se dá velice rychle vyřešit, ale mně se prostě nějak blbě psalo o starostech a nepříjemnostech. Tak co takhle v neděli ráno? A ono zas prašť jak šutrem. Tak jsem to nechala být, vždyť stejně už většinu těch bolístek máme zdárně za sebou. Něco mi v hlavě hlásí, že tentokrát to přijde ve třech. Ruku v ruce tři maličkatá bebínka. Třeba

  1. zjistíte, že nemáte citron do čaje
  2. vytahujete klíště pejskovi a je vám ho tak moc líto
  3. pustíte stůl dcerám na nohy
Vidíte, že se vlastně nic nestalo :) Doufám, že dcerám nesleze nehet a nemají zlomené nárty.
Ale něco vám stejně potřebuju sdělit. Nechci být zase dlouhá, ale nevím, jak na to mám jít. Tak to vezmu lidsky a jak mi český zobák narostl.Za pár dnů bude úplněk. Tentokrát bude o snech, přáních, touhách. A tohle je důležité: možná máte živé sny, možná v nich zcela zřetelně vidíte, co se děje. Některé sny jsou tak realistické, že přemýšlíte, jestli se to fakt nestalo. Možná víte dopředu, co kdo řekne, možná znáte odpovědi a divíte se, že opravdu přijdou. Možná se ale divíte, co to z vás leze za slova, vždyť toužíte říct něco docela jiného. Najednou děláte věci, co jindy ani náhodou, najednou píšete zprávu někomu, o kom jste ještě nedávno pochybovali.. Proč to všechno?Protože úplněk nám přináší možnost uvědomit si, po čem prahne naše duše a srdce. I tělo. Sny nám ukazují, kde cítíme krásu, kde nás těší a kde nás třeba i straší. Úplněk nám dává příležitost pochopit, jak získáme přitažlivost. Co udělat, aby náš život byl nádherný. Třeba se vám bude zdát o překrásném zámku. Jedna komnata za druhou sama dokonalost, zahrada úžasná a vy se procházíte a najednou stojíte před dveřmi, které jsou pootevřené. A za nimi konkrétní osoba. Vejdete a posadíte se do křesla a mluvíte spolu. Ten sen vám chce říct, že i když si myslíte, že potřebujete super bydlení, není to tak docela pravda. Vy se ani na jednom tom báječném místě nezastavíte, ale míříte do komnaty, ze které k vám proudí lidská energie. Vnímáte příjemné a vkusné zařízení, obdivujete malby, květiny, ale jdete stále dál. Vlastně jen procházíte. Ve skutečnosti hledáte krásu v kontaktu s tím oním člověkem...Chci tím říct, že v těchto dnech vám budou přicházet znamení. Vlastně ne znamení, přímo ukazatele. Toho, čeho se bojíte, a nemusíte, ale i toho, co je pro vás krásné.Převažovat bude to přitažlivé. To poznáte podle pocitu. Když vám z toho bude naseránkovaně, tak asi to nebyl sen o lásce, kráse a touze. Věřte snům a znamením.Mluví s námi andělé. Naslouchejme, ptejme se. Svíčka, lístek se vzkazem, dáreček pro andílka. Fotky, obrázky s naším přáním. Toto období bude trvat tak do 10. dubna. Začalo asi tak 2. dubna. Možná si uděláme malinký rituál, ale už tu pokyny pro takový byly, tak by to bylo nošení dříví do lesa. Je lepší spíš se naladit na vlnu hovorů s Vyšší mocí a nechat se vést k poznání, kde a v čem leží nabídka pro nás lepšího a krásnějšího života.A to je vše. Zvládla jsem to krátce, no ni? :DPřece jen ještě něco - děkujte andělům a sny si pište. Je v nich zrovna teď hloubka a moudro.Krásný večer MP.S Lupnu sem fotku jednoho anděla :D :D :D Měla jsem v posteli po snu slabou chvilku, trochu té nudy a touhy díky filtrům vyfiltrovat vrásky a vzniklo asi 5 fotek. Jednu jste měli možnost shlédnout, jedna je neveřejná :D a ostatní vám časem vnutím. Já se tak nerada fotím, že je div, že jsem toto dílo dokonala. A ano, jde o jistou formu ješitnosti, že sem dávám svá fota, ale když já mám pak pocit, že jsem s vámi. Nechci se schovávat za žádné falešné obrázky Morgan, Libuší a Sybil. Prosím povšimněte si, že koukám stejným směrem, jako moje surikaty :D
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky